Volgers

Translate

maandag 1 juni 2020

Uitslag challenge 23 bij Steelsteekje: Vleugels op je kaart!

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? 

Natuurlijk hebben jullie de uitslag van challenge 23: Vleugels op je kaart, nog van mij te goed.
Er zijn weer 19 mooie kaartjes gemaakt met dit thema, mijn dank!
Vinden jullie het ook heerlijk om met dit weer buiten te borduren?

Nou, ik zal jullie niet in spanning aten wachten:

  De Random winnaar en top 3.
 
 
 
De Random winnaar is geworden:
 

 
Tada............Wilma!
 
 Wil je contact met me opnemen voor 15 juni 2020?
 
 
Top 3:
 
Nr 1:
Suzana Cermelj
 I like the picture of the plane.
Beautifully embroidered!

 
Nr 2:
Suzan
Prachtige borduurkaart met een enig plaatje erop!
 
Nr 3:
Jolanda Jacobs
Mooi strakke borduurtjes erop, weer eens iets anders.
Plaatje is super, :) 
 
 Gefeliciteerd allemaal!
 
Jullie mogen de top 3 Badge meenemen naar je blog!
  Willen jullie even contact opnemen voor 15 Juni 2020, 
voor een kleine verrassing !!!!
 
 
Allemaal bedankt voor het meedoen aan Challenge 23!
 
Morgen 2 juni 2020 rond 18:00 uur komt Challenge 24 online.
Tot dan!
 
 PPPSSSTTT,  vandaag bestaat dit blogje alweer 2 jaar, dat gaan we vieren,
 er komt een Candy aan :):):)
Blogje in de gaten houden!!!!

Liefs Steelsteekje.
 

6 opmerkingen:

  1. Wilma gefeliciteerd en ook de andere dames gefeliciteerd! Super om in de top 3 te staan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle dames van harte gefeliciteerd.
    En Isolina jij met je 2 jarig bestaan van je blog. Succes voor de toekomst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd met jullie topplaatsjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd .
    Isolina met het 2 jarig bestaan van het blog Het steelsteekje .
    Succes voor de toekomst.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Isolina, met het 2-jarig betaan van Steelsteekje! Wat gaat de tijd toch snel.
    Dames, gefeliciteerd me jullie toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mazzelaar ben ik, dankjewel.
    Andere toppertjes ook gefeliciteerd en Isolina....2 jaar! de tijd vliegt!
    Ik zal je een mail sturen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen