Volgers

Translate

vrijdag 1 mei 2020

Challenge 23 bij Steelsteekje vleugels op je kaart/ Things with wings!

Hallo Borduurliefhebsters:

Hebben jullie er weer zin in?
In deze nare tijd hebben we een leuke hobby, niet dan!
Daar komen we de tijd wel mee door.
 De uitslag van Challenge  22 staat hier

Challenge 23!

   Ik heb gekozen voor het thema: Vleugels op je kaart/Things with wings.
Denk aan vogels, liefheersbeestje, bijen, elfjes, engeltjes, enz, enz!

Dit is mijn voorbeeldkaart:
met een Flamingo!

Challenge 23 loopt t/m 31 mei 2020 sluiting 18:00 uur.
Je mag met 1 borduurkaart meedoen!

Winnaar wordt Random gekozen en krijgt een prijs.
Er komt een top 3 en die krijgt een kleinigheidje. 
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
PS: die kennis van ons had geen Corona, gelukkig maar!

Wens jullie heel veel borduur plezier!
Blijf gezond en lieve groetjes Steelsteekje.
Email inzendingen: 

Magda v.d. Ree:


Liesbeth Bouthoorn: 


Ingrid Serrarens:

Julia de Veer:

 Jolanda Jacobs:

  Helena Donker(Engelse)

 

8 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeeld kaart heb je gemaakt.
    Ik ga kijken of ik weer mee kan doen.
    Succes met de challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Ben toevallig met een kaart bezig met iets met vleugels.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge Isolina, dit gaat vast lukken.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging. Je hebt een leuke kaart ter inspiratie gemaakt. Ik ga proberen weer mee te den. Fijn dat jullie kennis geen corona heeft. Fijn weekend nog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaart Isolina. Leuk die flamingo aan de linkerkant én die op het plaatje, dat trekt het geheel mooi bij elkaar. Prachtig geborduurd ook, heel fijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb mijn kaart er zojuist bijgezet. Het is de bovenste kaart met de twee vogeltjes die ik mee laat doen. Leuke uitdaging in deze tijd van het jaar. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Isolina voor het leuke prijsje dat ik vandaag ontvangen heb!
    Superlief van je!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke flamingokaart heb je gemaakt. Bedankt voor het leuke prijsje.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen