Volgers

Translate

zaterdag 16 november 2019

Virtueel schoentje zetten tot 20:00 uur 1 december 2019!

Gesloten!

 


Hallo Allemaal,


Goed om jullie dit jaar weer te zien,
 ook met een aantal nieuwe volgers bovendien.

 Het is weer tijd om virtueel je Schoen te zetten,
als je mee wilt doen moet je nu opletten.

 Nee, ik neem jullie niet "in het ootje"
 Sinterklaas heeft voor één van jullie een kadootje

Laat een berichtje achter onder deze post,
Dat is alles, en dan fingers crossed. 

1 December 2019 om 20:00 uur is het feest,
want dan is de Random Piet langs geweest.

Dan maak ik één van jullie blij, 
en is deze Sinterklaas Candy weer voorbij. 

Groetjes Sinterklaas en zijn Pieten!!!!


Doen jullie mee?

🛥 Lieve groetjes Crea Piet! 🛥


Email deelnemers:

Jolanda Jacobs. 
Julia de Veer 
Heleen Donker 
Liesbeth Bouthoorn
Petra van der Giessen 
Margriet Ploeg
 

10 opmerkingen:

  1. Lieve Crea Piet,
    Hier in huis zet ik mijn schoen elke dag,
    op de deurmat om te drogen,
    ik was blij verrast toen ik dit virtueel schoen zetten zag,
    in die virtuele schoen zou best een cadeau mogen.
    Dankjewel voor de leuke challenges en deze kans,
    als ik win maak ik een dans!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Crea Piet,
    ik zet ook graag mijn virtuele schoentje zoals je ziet.
    Iets leuks erin dat doet mij dan veel plezier
    ik wacht op spanning op de trekking hier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Crea Piet,
    Ik kan niet goed dichten zoals je ziet!
    Maar ik ga mijn virtuele schoentje zetten op mijn blog en hier...
    Zo hebben we allemaal plezier!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve crea Piet
    Ik weet zeker dat ik geniet
    Als sint is geweest
    Dan is altijd feest.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Crea Piet
    Wat heb je dat weer leuk bedacht Piet
    dus ik ben ook weer van de partij zoals je ziet!
    Bloggen en borduren doe ik graag
    het is daarom dat ik een gokje waag
    Ik zet ook graag mijn virtuele schoen
    want een cadeautje is veel leuker dan poen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sint en Piet.

    Wat een leuk idee.
    Ook ik loot graag mee.
    Het dichten zit mij niet in het bloed.
    Maar een gokje wagen ,doet een mens goed.
    En wacht in spanning af.
    Dat is toch geen straf
    Zet mijn virtueel schoentje nu dus klaar.
    Dankjewel voor dit gebaar.

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve Crea Piet,
    Wat een leuk idee
    daar doe ik graag aan mee
    daarom zet ik mijn virtuele schoentje klaar
    en is het afwachten maar
    de groeten aan Sint en Piet
    deze vergeten mij misschien niet.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Sint en Piet!
    Het is weer de tijd van het jaar,
    daarom zet ik mijn schoentje klaar.
    Ben niet altijd even braaf.
    Of er iets inkomt, is dan nog een vraag.
    De thema's zijn hier altijd even fijn.
    Ben blij lid van deze borduurblog te zijn.
    Ik wens iedereen hier veel succes,
    dan doet Sint en Piet de rest.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij gebrek aan inspiratie voor een gedicht zing ik een liedje en doe graag mee met je leuke actie wederom Isolina!:

    Sinterklaas Kapoentje,
    gooi wat in m’n schoentje,
    gooi wat in m’n laarsje.
    Dank u, Sinterklaasje.

    Sinterklaas Kapoentje,
    gooi wat in m’n schoentje,
    gooi wat in m’n laarsje.
    Dank u, Sinterklaasje.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Creapiet ,

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
    wan we zitten allemaal even recht ,
    mischien hebt U nog even tijd voordat U weer te Spanje
    rijd ,kom dan toch even bij ons aan en laat je paardje buiten staan

    Zo braaf zijn wij hier in Friesland , veel braver dan in de rest v land
    Vanavond zing ik weer voor U , nog harder haha ;)
    De hele buurt is wakker ervan , groetjes van brave Epie

    BeantwoordenVerwijderen