Volgers

Translate

zaterdag 2 november 2019

Challenge 18 bij Steelsteekje: Kerst!

Hallo allemaal,
Hebben jullie alweer zin in een nieuwe Challenge? 
Het is alweer nummer 18. 
De tijd gaat snel.

Ik dacht laat ik kiezen voor het thema: Kerst.
Omdat het nog 2 maanden voor Kerst is mag je met 2 kaarten meedoen.
Dan kun je mooi je Kerst voorraad aanvullen:) 

Dit is mijn voorbeeld kaartje voor jullie:


Patroon is van Stitch and do set 45
Plaatje van MD VK9579
Charm stormlampje van Ali,lintje van T-shirt:) 
Bloem van MD LR0435

 Stormlampje!

Ik hoop dat jullie geïnspireerd raken :)
Deze Challenge loopt t/m : 30 November 2019. 
 18:00 uur sluiting.

Je mag dus met 2 borduurkaart meedoen!!!!


Rond 15 November 2019  komt er een reminder, 

De winnaar wordt Random gekozen en krijgt de prijs,
  en de Top 3 krijgt kleinigheidje.
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
                                                                  
 Email inzendingen: 

Helena Engelse: 



Liesbeth Bouthoorn:



Margriet PLoeg:

Julia de Veer:

Wens jullie heel veel borduurplezier!
Lieve groetjes Steelsteekje.

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt!
    En weer een leuke challenge.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt. Leuke challenge deze tijd van het jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke kleurtjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en wat een mooie voorbeeldkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Challenge en een prachtig voorbeeldkaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig voorbeeldkaartje voor de challenge! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje prachtig. Mooi afgewerkt met de extra's.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn eerste kaart staat er al bij. Heb zojuist de eerste kaart van. In moeder Martje er bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb zojuist mijn tweede kaart erbij gezet. Alvast een goed weekend groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb mijn tweede kaart ook geplaatst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog net op het nippertje m’n 2e bijdrage geplaatst.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen