Volgers

Translate

zondag 7 november 2021

Challenge 39: Alles mag op je borduurkaart bij Steelsteekje!

 Hallo allemaal,


Vandaag dan eindelijk de nieuwe challenge nr 39!

Het thema: Alles mag op je borduurkaart!

Lijkt me lekker makkelijk, toch! :)


Uitslag challenge 38 staat hier.

 

Dit is mijn voorbeeldkaart voor jullie een geboortekaart voor een jongetje met de prachtige naam Denver:

 
Beertje is van Marianne Design Cr1503
Patroon van Laura Design
Mal van Studio Light
 

Deze Challenge 38 loopt t/m : 30 november 2021
 18:00 uur sluiting.

Je mag met 1 borduurkaart meedoen!!!!


De winnaar wordt Random gekozen en krijgt de prijs,
  en de Top 3 krijgt kleinigheidje.
 
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
                                                                  
 Email inzendingen: 
 
Liesbeth Bouthoorn:
 
Magda van de Ree:

Jolanda Jacobs:
 
Julia de Veer:

Margriet Ploeg:




Heel veel borduurplezier!

Pssssstttt...........rond Sinterklaas dit blog in de gaten houden:)
 
Lieve groetjes Steelsteekje.


 

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeeldkaart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige voorbeeldkaart! Leuk patroon en een lief beertje! En ook nog mooi geborduurd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige inspiratie-kaart. Mooi patroon geborduurd en schattig dat slapende beertje op de maan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst wil ik je bedanken voor het fijn prijsje. Je kaart is schitterend. Mooi geborduurd en leuk met het slapend beertje.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je geborduurd, lief dat beertje en borduurpatroon past er helemaal bij. Ik wil je bedanken voor je tip, ik ben nog niet zo lang in blogland dus ik ben nog zoekende. Borduren op een kaart vind ik leuk om te doen, vooral nu met deze mal van Marianne. Fijne dag, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt zelf een prachtige kaart gemaakt. Het is mij op de valreep nog gelukt om mee te doen. De kaart van mijn moeder stond er al… maar dat had je al gezien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen