Volgers

Translate

woensdag 1 april 2020

Random winnaar en top 6 challenge 21 Alles mag bij Steelsteekje!

Hallo allemaal,

 
De uitslag van Challenge 21: Alles mag:
 
Er zijn 40 hele leuke kaartjes gemaakt, bedankt daarvoor!
Een mooie opkomst in deze nare tijd. 
Gelukkig hebben we een leuke hobby om deze tijd door te komen.
 Leuk om te zien wat voor mooie kaarten jullie allemaal maken.
Dit keer was het ook weer moeilijk om een top 6 te maken, het is weer gelukt!
 

Random winnaar:
 
 Ik hoop dat jullie het kunnen lezen. Iedereen staat erop.

Tromgeroffel.......!

 
Nicolette's kaarten
 
Gefeliciteerd  !!!
 
 Wil je contact met me opnemen voor 15 april 2020?
 
De Top 6:
 
Nr 1 is geworden:
 
 Prachtig geborduurd en mooi patroon.
Ik ben gevallen voor de 2 vogeltjes zo schattig!
 
Nr 2 is geworden :
 
 Prachtige kaart alles past erg mooi bij elkaar!
 
Nr 3 is geworden:
 Mooi model en een subtiel borduurtje in het midden!
 
Nr 4 is geworden:
 Prachtig geborduurd met mooie kleurtjes!
Hier ook een heel mooi patroon gebruikt.

Nr 5 is geworden:
Jolanda Jocobs 
 

Prachtige kaart! Kleuren mooi aangepast aan het plaatje van een gentiaan.
Ik ga terug in de tijd, toen we met mijn ouders naar Zwitserland gingen.
Fijne herinneringen!
 
Nr 6 is geworden:
Ingrid Serrarens
 
  Hoewel de foto van mindere kwaliteit is(paars is moeilijk te fotograferen),
vind ik dit een heel schattig kaartje met de eendjes.
Mooi geborduurd. 

Ik heb mijn best weer gedaan, pppffff, hahaha!
 
Top 6 gefeliciteerd!
 
Jullie mogen de top 3/6 Badge meenemen naar je blog!
  Willen jullie even contact opnemen voor 15 april 2020, 
voor een kleine verrassing !!!!
 
 
Allemaal bedankt voor het meedoen!
Heel veel borduur plezier tijdens de nieuwe Challenge, nummer 22!
Die komt vanavond rond 18:00 uur online.
Tot dan!
Blijf gezond!
 
Lieve groetjes Steelsteekje.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb.
    Dankjewel! Mail komt er aan.
    gefeliciteerd aan de andere dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicolette gefeliciteerd met je prijs. De andere dames gefeliciteerd met jullie top plekje altijd weer erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nicolette, Gefeliciteerd met je prijs, en de andere dames met hun toppertje. Leuk dat ik daar zelf ook bij ben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicolette gefeliciteerd met je prijs en ook alle dames met de toppertjes gefeliciteerd, ik ben ook een grote bofbips! Dankjewel Isolina, jij hebt mijn gegevens al he? :-) Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen