Volgers

Translate

vrijdag 17 mei 2019

Reminder Challenge 12 Vrouw/meisje op je kaart bij Steelsteekje!

Hallo allemaal,

Ben blij dat jullie het thema leuk vinden van deze challenge 12.
Het is misschien iets meer zoeken, maar dan heb je ook een echte uitdaging :)
Er komen al leuke kaarten voorbij.
Zo leuk om te zien!

Nu is het  tijd voor een reminder kaartje! 
 Patroontje heb ik aangepast, vind ik leuk om te doen :)
Plaatje van Yvonne Creation, net als het tas stansje. 



 De dames gaan een dagje uit.
Ik heb er nog geen tekst bij gedaan.


De challenge loopt t/m : 31 mei 2019. 
18:00 uur sluiting.
Je mag met 1 borduurkaart meedoen.
 
Thema:  Vrouw/meisje op je kaart! 
 
Je kunt weer een prijsje winnen,
 en de winnaar wordt Random gekozen,
 dus een ieder maakt kans! 
De Top 3 (krijgt kleinigheidje).
foto van het prijsje:
 
 
Je kunt ook meedoen via mail,
 als je geen blog hebt:
 
Hier kun je linken.
 
Huishoudelijke mededeling: 
Dames van de Top 3 van challenge 11, ik ben jullie niet vergeten!
Jullie kleinigheidje gaat maandag op de post.
Sorry, ben overal een beetje laat mee :) 
 
Veel borduur plezier!!!
 
Fijn weekend allemaal. 
Lieve groetjes Steelsteekje. 
 

6 opmerkingen:

  1. Een Hele mooi borduurkaart , Isolina
    Mijn kaartje komt er aan .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk borduurkaartje heb je gemaakt met die 3 dames! Grappig dat tasje rechts in de hoek! Toen ik ging zoeken vond ik nog aardig wat plaatjes met vrouwen of meisjes. Leuk bedacht!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al een mooie kaart met die drie vrolijke dames! Mooi gemaakt zeg. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie kaart! De dames hebben echt zin in een dagje uit! Leuk dat tasje erbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie reminder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen