Volgers

Translate

woensdag 2 januari 2019

Winnaar en top 3 Challenge 7 en nieuwe Challenge 8 Beterschapskaart!


Hallo Allemaal,

Allereerst een gelukkig, gezond, creatief  2019!
De oliebollen zijn weer op, en we zijn weer begonnen met de allerdaagse dingen.
De kop is er weer af, zoals wij dat zeggen :)

Door de Feestdagen ben ik een beetje achter met de aankondiging van challenge 8,en het bekend maken van de winnaar, en top 3 van Challenge 7.
Ik doe het in 1 post, dus alles bij elkaar :)

Eerst de Random winnaar van Challenge 7:Vogeltje op je kaart en dat is geworden:



 Je bent een geluksvogel, en hebt wederom de prijs gewonnen.

Gefeliciteerd Geke!

Ik heb je gegevens en stuur je prijs zo snel mogelijk op.

Het was moeilijk kiezen. Er waren erg veel leuke kaartjes met de schattige vogeltjes.
Heel erg leuk wat jullie ervan gemaakt hebben.
Bedankt daarvoor! 
Met behulp van mijn man is dit de Top 3 geworden.

Top 3:
 Nr 1 Suzanna:
Mooie frisse kaart , Prachtig geborduurd patroon.

 Nr2 Elle -Jeanne:
Prachtig borduurwerk, en mooi afgewerkt kaartje.

 Nr 3 Nicolette:
Mooie rustige kaart, prachtig borduurwerkje.
Schattig plaatje.
 
Top 3 kan een kleinigheidje verwachten.
Nicolette wil je me mailen . Suzanna en Elle-Jeanne krijgen hun kleinigheidje vanzelf.

Dan nu Challenge nr 8 en dat is met het volgende thema:

Beterschapskaart!

 Ik dacht met de griep die momenteel op de loer ligt een toepasselijk thema.
De invulling is verder vrij, een opkikkertje, beterschapskaart, voor man /vrouw enz.
Ik zou zeggen leef je uit!!!

Dit is mijn voorbeeld:
(dit is een oudje van Crealientje)

Stempels van MD, plaatje van Bugaboo stamps, patroon Stich and do. 

  Ik hoop dat jullie genoeg inspiratie krijgen, en weer gezellig meedoen?
 
De challenge loopt t/m : 31 januari 2019. 
18:00 uur sluiting.
Je mag met 1 borduurkaart meedoen.
 Op 15 januari 2019 komt er een reminder, en een foto van het te winnen prijsje.
De winnaar wordt Random gekozen,
 en de Top 3 (krijgt kleinigheidje).
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
                                                                 Email inzendingen:

Magda vd Ree:

Elle-Jeanne Manders:
Jolanda Jacobs:
Julia de Veer
Margriet Ploeg:
Bianca Danckaert :

Wens iedereen veel borduur plezier!
Lieve groetjes Steelsteekje.


10 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en je hebt weer een leuk en grappig kaartje gemaakt!
    Winnaressen gefeliciteerd met jullie prijs!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2019! En fijn dat we gezellig doorgaan met je leuke borduurblog!
    Allemaal gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes en wat super dat ik in de top 3 sta! Dank je wel hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal van harte gefeliciteerd. Ik heb een mailtje gestuurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, als het jaar zo blijft doorgaan :-) (ik zou beter op de Loto beginnen spelen :-))
    Maar nee, alle gekheid op een stokje, ik vind het natuurlijk heel erg leuk maar voel me wel een beetje 'schuldig', zo twee keer kort na elkaar winnen. Van mij mag iemand anders ook wel een keer winnen hoor. Of zelfs nu bij deze al, moest je graag opnieuw trekking houden, dat zou ik volkomen begrijpen.
    Of volgende paar keer doe ik mee, omdat ik het leuk vind, maar dan loot ik niet mee.

    Voor de top 3 dames: gefeliciteerd, echt pareltjes van kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Geke,
      Nee hoor!Geen nieuwe trekking.
      Je hebt gewonnen, en dit is de eerlijkste manier om het te doen.Random kiezen dan maakt iedereen een kans.
      Je hebt gewoon geluk, het zit je nu al mee, hahaha en jaar 2019 is nog maar 2 dagen oud :)
      Het is je gegund, dus gewoon van genieten.
      Lieve groetjes Isolina.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, mooie kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, stuk voor stuk mooie kaarten!
    Leuke nieuwe opdracht weer, ik ga m’n beste doen!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn bijdrage staat er natuurlijk weer bij!
      Lieve freubelgroetjes, Wilma

      Verwijderen
  7. Ik heb vandaag mijn prijsje van je ontvangen! Dank je wel hoor!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames gefeliciteerd met het winnen en jullie top plekjes. Heel leuk. Heb zojuist de kaart van mijn moeder erbij gezet. ze is de eerste!. ik ben zelf ook druk aan het borduren. Een geborduurde beterschap kaart is altijd leuk! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen