Volgers

Translate

zondag 5 december 2021

Uitslag challenge 39 :Alles mag op je borduurkaart bij Steelsteekje!


Hallo borduurliefhebbers,

Vandaag de uitslag van Challenge 39: Alles mag op je borduurkaart!
 
Er zijn 14 prachtige kaartjes gemaakt door jullie , mijn dank daarvoor!
 

Ik zal jullie niet langer in spanning laten wachten:


 De Random winnaar is geworden:
 
 Tromgeroffel ..............!
 

Nr 5: Caroline's Creaties


Van Harte Gefeliciteerd Caroline!
 
 Wil je contact met me opnemen voor 15 december 2021?
 
 
 
 Top 3
 (gekozen door mijn man)
 
Nr 1: Miranda(bolletje Lucky)
Prachtige Kerstkaart , erg leuk model.
 


Nr 2: Trijntje
Mooie Kerstkaart, met prachtige kleur paars.



Nr 3: Christa(Voormekaartje)
Heel erg leuk met de vosjes erop.
Lijkt net een postzegel.
 


Gefeliciteerd allemaal!

  Willen jullie even contact opnemen voor 15 december 2021, 
voor een kleine verrassing !!!!
 
 
Allemaal bedankt voor het meedoen aan Challenge 39!
 
 
 Vanavond komt de nieuwe challenge nr 40 online!
Uitslag Sinterklaas Candy staat hier!

Tot dan! 
 
 Lieve groetjes, Steelsteekje.

6 opmerkingen:

  1. Caroline , Miranda en Christa ook gefeliciteerd met jullie topplekjes. Leuk dat je man mijn kaart ook gekozen heeft in doctor drie. Heel erg bedankt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat je man mijn kaart heeft gekozen voor de top 3. Andere dames ook gefeliciteerd en ik stuur een mailtje 👍
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik randomwinnaar ben.
    Ik stuur zsm een mailtje.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen