Volgers

Translate

zaterdag 2 oktober 2021

Challenge 38: geborduurde tag/label bij Steelsteekje!

Hallo allemaal,
 
Vandaag begint de nieuwe Challenge? 
  Nummer 38, de maand is zo weer om :)
Veel plezier!

 
Uitslag challenge 37 staat hier!

Dit keer heb ik bedacht dat ik een geborduurde Tag/label wil zien. Een keer iets anders.

Ik hoop dat jullie dat leuk vinden.


Dit is mijnπŸ‘»πŸ‘» voorbeeld kaartje πŸ‘»πŸ‘»voor jullie:
 
 
 

Deze Challenge 38 loopt t/m : 31 oktober 2021
 18:00 uur sluiting.

Je mag met 1 borduurkaart meedoen!!!!


De winnaar wordt Random gekozen en krijgt de prijs,
  en de Top 3 krijgt kleinigheidje.
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
                                                                  
 Email inzendingen: 
 
Margriet Ploeg:

 Julia de Veer:

Jolanda Jacobs:
 
Magda van de Ree:
 
 Liesbeth Bouthoorn:

 


Doen jullie weer gezellig mee?

Heel veel borduurplezier toegewenst. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken:)

Lieve groetjes Steelsteekje.

6 opmerkingen:

  1. Leuke Challenge! Ga zeker meedoen!
    Groetjes en een fijn weekend!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi voorbeeld, leuk geborduurd en zo grappig afgewerkt met die "vleermuis" hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je label schitterend gemaakt, zoveel leuke details. Knap gedaan! Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow ow Isolina, zie mijn post van vandaag πŸ™ˆ
    Dankjewel voor je leuke verassing,ik ontving hem afgelopen week Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt!
    Grappig die spinnen op je kaartje!
    Ik had nog nooit kruissteekjes geborduurd maar het is redelijk gelukt vind ik zelf.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen