Volgers

Translate

maandag 31 mei 2021

Uitslag challenge 33 Alles mag, bij Steelsteekje!

 Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

Heerlijk, eindelijk hebben we Lente/begin Zomer.

Perfect weer om in de tuin of op balkon te borduren.

We boffen maar!

 

Er was een mooie opkomst deze maand met 29 mooie kaarten. 

Jullie hebben goed je best gedaan, en daar word ik blij van:)

Dank daarvoor!


Deze maand zijn er 2 Random winnaars........................tromgeroffel!!!!


     Gefeliciteerd Bea!

Gefeliciteerd Kitty Dieleman 1


 
Willen  jullie contact met me opnemen voor 15 juni 2021?

 
 
Uit 29 prachtige kaartjes is het wel moeilijk kiezen. Ik heb mijn best gedaan:)
 
Dit is de Top 3:
 
Nr 1 : Jolanda Jacobs 1
 Prachtig met de uitgesneden achtergrond, geeft de kaart iets extra's.

 
Nr 2: Suzanna 1
 Heel erg schattig!
 

Gedeelde Nr 3: Wilma 2
 Prachtig geborduurd rondom het plaatje.
Ook net even dat extraatje.

 
en gedeelde Nr 3 is Elle-Jeanne 2
 Deze is super schattig en mooi geborduurd!
 


Gefeliciteerd allemaal!
 
Willen jullie voor 15 juni 2021 contact met me opnemen 
voor een kleine verrassing !!!!

 email: steelsteekje@gmail.com


Bedankt allemaal voor jullie deelname aan challenge 33!

Morgen rond 20:00 uur komt challenge 34 online.

Tot morgen!

Lieve groetjes Steelsteekje.

5 opmerkingen:

  1. Superleuk! Allemaal gefeliciteerd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat mijn kaartje is gekozen in de top 3.
    Dankjewel.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er weer bij en dat is primaaaaa vivaaa Hollandia hihi.
    Dankjewel Isolina en andere dames ook van harte gefeliciteerd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haalde net je leuke verassing uit de brievenbus, hartstikke bedankt hiervoor dat gaat zeker van pas komen. Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  4. Dames gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen