Volgers

Translate

dinsdag 18 augustus 2020

Reminder en prijs Challenge 26 bij Steelsteekje: bootje op je kaart!

 Hallo borduurliefhebbers,

 
Het is weer tijd voor de reminder en het prijsje voor challenge 26!
Thema: Bootje op je kaart!
Hier kun je linken.
 
  Er zijn nog niet veel deelnemers , dus kom op, en doe gezellig mee!
Goed zoeken tussen de oude knipvellen, daar zit vast nog wel iets leuks tussen:)

Ik hoop jullie te inspireren met mijn voorbeeldkaart:
 
Dit model kaart maakt Trijntje wel eens, 
en die vind ik zo mooi dat ik deze mal van Studio Light ook aanschafte: Stensil Sl165.
Stormlampje is van Ali. 
Touw mal van MD: LR0418  
Stempel ook van MD telefoonteksten.

Plaatje is van Yvonne Creation's

HJ8601.
Borduurpatroon Stitch and do cards: set 22
Kleine stansmalletjes  en ronde mal ook van Ali.
 
Challenge 26 loopt t/m 31 augustus 2020 sluiting 18:00 uur.
  Je mag met 1 borduurkaart meedoen!
 
De winnaar wordt Random gekozen, 
en de Top 3 krijgt kleinigheidje.
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
 
Prijs voor de Random winnaar:
 


Leuk dat je weer even kwam kijken naar de reminder,
 en als je zin hebt, doe dan gezellig mee!
Veel borduur plezier!,
 
Blijf gezond!
 
Lieve groetjes Steelsteekje.

3 opmerkingen:

  1. Leuke reminder heb je gemaakt.
    Mooi geborduurd en Leuke details .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke reminderkaart en prachtige prijs Isolina.
    Ik had al even gezocht maar had niet echt iets met bootjes...nog even iets verder in mijn kast duiken,zal vast goedkomen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Isolina. Ik hoop dat het me nog gaat lukken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen