Volgers

Translate

woensdag 1 januari 2020

Gelukkig Nieuwjaar, uitslag challenge 19 en nieuwe challenge 20/ Kikker op je kaart!


Ik wens iedereen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar!

Hebben jullie het gezellig gehad ?
Hier was het zo zo, veel kleine brandjes,
 en ontzettend harde knallen (carbid en waarschijnlijk Chineese rommel) !!!
Wel lekkere oliebollen gebakken gister, 
en nu aan een appelflap met bakkie koffie, hahaha :)
Ik begin goed, vandaag mag het nog!!

Iedereen bedankt voor de deelname aan de Callenges in 2019,
 en nu is dus 2020 aan de beurt bij Steelsteekje.

Welkom nieuwe volgers leuk dat jullie meedoen, en dit blog gevonden hebben, veel plezier!!
De nieuwe Challenge 20 heeft als thema KIKKER op je kaart, gelegenheid is verder vrij.
Ik zelf ben ook lang niet goed te pas geweest,
 en er zijn momenteel veel zieken, dus ik koos voor een Beterschaps kaart (tekst in binnenkant) .

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Deze Challenge loopt t/m : 31 Januari 2020. 
 18:00 uur sluiting.

Je mag dus  met 1 borduurkaart meedoen !!!!
Rond 15 Januari 2020  komt er een reminder, lukt me niet altijd :) 

De winnaar wordt Random gekozen en krijgt de prijs,
  en de Top 3 krijgt kleinigheidje.
Heb je geen blog, dan kun je je borduurkaart mailen naar:
 steelsteekje@gmail.com

Email inzendingen challenge 20:

Sylvia  van Bommel:


Margriet Ploeg:


Julia de Veer: 


Ingrid Serrarens



 
Met Challenge 19: Kerstkaarten is goed meegedaan, 27 mooie kaarten in totaal.
 Ik zal jullie niet langer in spanning houden,
 en  met de random winnaar en top 5 bekend maken.



Random winnaar
Gefeliciteerd  Martje !!!
 
 Wil je contact met me opnemen voor 15 Januari 2020?
 
De Top 5:
Nr 1 is geworden 
Mooi geborduurd, erg vrolijk kaartje, ik hou ervan:) 

Nr 2 is geworden:
Mooi strak geborduurd.


Nr 3 is geworden:
Julia de Veer 1 
Heel leuk model en een enig plaatje. 

Nr 4 is geworden:

 Mooi geborduurd en prachtig patroon.

Nr 5 is geworden:
Ook mooi geborduurd, en een rustig kaartje in deze kleurtjes!
Alle 5 gefeliciteerd!

 Jullie mogen de top 3(5) Badge meenemen naar je blog!
 Ook graag, voor 15 Januari 2020, even contact opnemen, 
voor een kleine verrassing !!!!
Allemaal bedankt voor het meedoen!
Heel veel borduur plezier tijdens de nieuwe Challenge.
Lieve groetjes Steelsteekje.



16 opmerkingen:

  1. Ook van mij de beste wensen voor 2020!En dat we nog lang van je leuke blog mogen genieten,vind het superleuk!
    Dank je wel dat mijn kaartje op 1 staat,een goed begin van het nieuwe jaar!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de allerbeste wensen voor een goed gezond creatief 2020
    Wat leuk dat mijn kaartje is gekozen in de top 3. Dankjewel.
    Leuke nieuwe challenge weer . Je weer een mooie voorbeeld kaart gemaakt .
    Ga weer mee doen .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens iedereen een een gezond, goed en creatief 2020! Gefeliciteerd Martje en de dames in de top 5!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier wens ik je heel veel succes met je blog voor het komende jaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    En wat leuk dat ik in de top 5 sta.
    Dankjewel.
    ook de andere dames gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn kaart staat er bij.
      Ik hoop dat er nog wat deelnemers bijkomen.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  6. Een mooie voorbeeldkaart heb je voor de nieuwe challenge gemaakt Isolina. Ook voor jou de beste wensen voor 2020. Martje en de andere dames van harte gefeliciteerd met jullie toppertjes. Een goed begin van het nieuwe jaar ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames gefeliciteerd met jullie topplekjes. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten geworden. Wat leuk dat mijn moeder Martje de prijs heeft gewonnen.Daar zal ze heel blij mee zijn... Leuk thema kikker opo de kaart. Jouw kaart is erg mooi. IK stuur je een mail Isolina. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met jullie mooie kaarten dames

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal gefeliciteerd met jullie mooie kaartjes!
    Je nieuwe kaart is ook erg leuk.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie ik m'n kerstkaartje in de top 5 voorbij komen,wat Lieffff.
    Ik ga je een mail sturen.
    De nieuwe challenge vind ik superleuk,ben dol op opkikkertjes dus ik ga mn best doen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De beste wensen voor 2020 met veel hobbyvreugde! En winnaars en toppers gefeliciteerd. Leuke nieuwe challenge, ik ga eens kijken of het me lukt mee te doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Isolina voor de leuke prijs die ik gisteren ontvangen had.
    Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Ben benieuwd wat je ervan vind.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kikkerkaart heb je gemaakt. Je wordt er helemaal vrolijk van als je er naar kijkt.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen