Volgers

Translate

zaterdag 1 december 2018

Uitslag Virtueel schoentje zetten bij Steelsteekje!

Hallo Allemaal,

Wat hebben jullie je best gedaan,
 om leuke gedichtjes terug te schrijven.
Ik heb ervan genoten!
Dank jullie wel!

Het is tijd om de winnaar bekent te maken:


Gefeliciteerd Lieve!!
De Candy met deze inhoud komt zo snel mogelijk naar je toe:

Marianne Design  180016/1006
Verjaardags gedichtjes.

STDO097 - Stitch and Do 97 - Warm Winter

 COSTDO10021
Stitch & Do - Cards only - Set 21

 Heel veel borduur plezier!

Liefs Steelsteekje Klaas!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lieve!
    Dank je wel voor deze hele leuke actie SteelSteekje!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lieve!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uhm.... ik zag mijn naam helemaal niet voorbij komen in het rad.....

      Verwijderen
    2. Hallo Caroline is inderdaad beetje onduidelijk maar je staat naast die van Eri. Beetje groen vakje.
      Mijn man kwam met dit idee. Ik ben niet zo onder de indruk van dit rad, hahaha. Ik ga de volgende keer gewoon de randomer erbij pakken.
      Liefs Isolina.

      Verwijderen
    3. O ja, inderdaad, ik zie het nu ineens.Klinkt trouwens wel heel stom zeg dat ik dit eigenlijk zeg. Schaam me wel een beetje haha. Lijk wel een klein kind.....

      Verwijderen
    4. Geeft niet Caroline. Niet schamen hoor, je komt op voor jezelf, ik vind dat juist goed!
      Sinterklaas maakt mij ook altijd weer even kind😉. Lieve groetjes en tot blogs Isolina.

      Verwijderen
  3. Wat een verrassing van de sint! Ben ik dan toch braaf geweest.
    Bedankt lieve sint en piet.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Lieve.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Lieve met het winnen van dit prachtige pakket. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen