Volgers

Translate

donderdag 15 november 2018

Reminder Challenge 6 Kerstkaart

Hallo borduur liefhebsters,
Het is vandaag alweer de 15e november 2018!
Tijd voor een reminder kaart  voor Challenge 6 met het thema: Kerst!  
Het aantal deelnemers groeit gestaag, en het aantal volgers ook.
Niet te vergeten zijn er ook al een aantal email volgers.
Ben ik heel blij mee!! 
Daarom welkom aan de nieuwe volgers (haha, de oude natuurlijk ook),
 gezellig dat jullie het blogje gevonden hebben.
  Ik hoop jullie te inspireren om mee te doen.

Dit is mijn reminder kaart voor deze keer:
 Ik ben tegenwoordig in de Tag modes, hihihi!!
(met andere woorden, ik stop overal tags in, zo ook bij deze kaart)

Ben benieuwd wat julie ervan vinden!
Doen jullie gezellig mee?
Je mag dit keer met 2 kaarten meedoen, 
zo hebben jullie straks een voorraadje :)

De winnaar wordt Random gekozen.
Je kan dus met 2 borduurkaart meedoen t/m 30 november 2018.
Sluiting 19:00 uur! 
 Top 6 stel ik samen, en die krijgen een kleinigheidje.
(jaaaaa, dubbel meedoen , hoort natuurlijk een top 6 bij :), jullie doen je best ik natuurlijk ook)

Je kunt ook meedoen via mail als je geen blog hebt:
 Prijsje:

17 november 2018 komt Sinterklaas weer in Nederland, ik heb hem gevraagd,
 om voor 1 van jullie iets mee te nemen .......... blogje in de gaten houden :)
 
Wens jullie heel veel borduurplezier !!!

Fijne dag verder,

 liefs Steelsteekje. 

9 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met de tag, dat geeft het net weer iets extra's
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige kaart met dit leuke patroon. Supertof met die label, ik houd ervan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart met het leuke gingerbread plaatje erop en de label erbij maakt het helemaal af.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke toevoeging die tag. Goed idee!! Ik ga nu mijn 2e kaart plaatsen ;-). Zo leuk om hier mee te doen!
    Wat fijn zo'n lijntje met sinterbaas ;-), doe hem de groeten als je hem ontmoet, hihi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke reminder heb je gemaakt.
    Je kan hem bij onze challenge (2Sistersontehblog) linken.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Caroline,
      Dat doe ik morgen Met Crealientje. Ik wist het niet zeker omdat er gingerbread koekjes opstaan.
      Dank je wel voor het melden.
      Lief van je.
      Ben al met de 2e voor jullie bezig😊.
      Groetjes Isolina.

      Verwijderen
  6. Prachtige kerstkaart met een leuk plaatje!
    Ik ga proberen dit weekend er nog eentje te borduren.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie reminder heb je gemaakt en wat een superprijs weer!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie reminder heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen