Volgers

Translate

zaterdag 15 september 2018

Hallo Allemaal,

 Vandaag is het 15 september 2018,
 en dat betekent tijd voor een reminder kaart,  en een foto van het te winnen prijsje!
Het thema van deze 4 de Challenge is: 
Rozen op je kaart!

De winnaar wordt Random gekozen! 
Je kan met 1 borduurkaart meedoen t/m 30 september 2018.
Sluiting 18:00 uur! 
 Top 3 stel ik samen, en die krijgen een kleinigheidje.

Je kunt ook meedoen via mail als je geen blog hebt:
Dit is mijn reminder kaart voor jullie:


 Ben begonnen met groen cardstock,  daar rood cardstock op gemat.
Patroon heb ik van het Net, en weet niet van wie het is, dank daarvoor.
Plaatje is van Doe maar!( een oudje)
Afgewerkt met rhinestones en dauwdruppels.
Heb er geen tekst op gedaan, zodat ik het tezijnertijd kan gebruiken,
 wanneer ik het nodig heb.
Hoe vinden jullie de kaart?

 Close up.

Het te winnen prijsje:


Ik hoop dat het thema jullie aanspreekt, om naald en draad op te pakken, en gezellig mee te doen!


Veel succes, en vooral veel borduurplezier!!!!!
Groetjes en Liefs Steelsteekje.

15 opmerkingen:

  1. Je kaartje is supermooi! Hoe leuk met die druppels erop!!
    Wat een prachtige prijs stel je beschikbaar,lief dat je dat allemaal doet!
    fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaart. Ik ben met een plaatje bezig van een klaproos, is dat ook goed?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nicolette.
      Nee helaas, het moet een roos zijn en dat is de klaproos niet.
      Ik heb ook al een kerstroos moeten uitsluiten. Dus om het eerlijk te houden, een echte roos.
      Helaas Nicolette, goed tussen je plaatjes kijken zal vast nog wel een roos tussen zitten :) Succes!
      Liefs Steelsteekje.

      Verwijderen
    2. Hoi Isolina, Dank je wel voor je antwoord. Je hebt gelijk dat je een lijn trekt. Dan ga ik verder kijken of ik een plaatje heb. Succes!
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
    3. Prima!
      Ik hoop dat het lukt.
      Fijne dag, liefs Steelsteekje.

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt als reminder. En een leuke prijs samengesteld.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een schitterende kaart gemaakt! En een mooi prijsje beschikbaar gesteld. Mijn kaart is bijna klaar. groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen