Volgers

Translate

zondag 15 juli 2018

Reminder Challenge 2!

Hallo Allemaal,

Allereerst en warm welkom aan mijn nieuwe volgers. 
Gezellig dat jullie dit Challenge blogje gevonden hebben.
Ook bedankt voor de leuke reacties tot nu toe.
 Borduurkaarten maken leeft gelukkig nog wel onder de bloggers, daar ben ik heel blij mee!
We hebben momenteel 8 inzendingen, het gaat de goede kant op.
Kan natuurlijk meer bij :), doen jullie mee?
 
 Vandaag is het 15 juli 2018,
 en dat betekent tijd voor een reminder kaart,  en een foto van het te winnen prijsje!
Het thema van deze 2e Challenge is: Alles mag met optie paars.

Optie paars nader verklaard:
Komt de kleur paars goed zichtbaar op je kaart voor, 
dan komt je naam 2 keer in de loting voor het prijsje terecht.
De winnaar wordt Random gekozen! 
Je kan met 1 borduurkaart meedoen t/m 31 juli 2018.
Sluiting 18:00 uur! 
Top 3 stel ik samen.

Je kunt ook meedoen via mail als je geen blog hebt:
Dit is mijn reminder kaart voor jullie:
 (de achtergrond is minder, 
daar moet ik nog aan werken,
 om de kaartjes mooi op de foto te krijgen :)


De kikker is van Yvonne Creation, en geeft een vrolijke noot aan de kaart.
 Het patroon is van Stich and Do. 
De springkaart is niet gemaakt met een mal.
Ik had een patroon gevonden op het net.
(De DDBD mal staat op mijn verlanglijstje, want ppfff deze kaart was niet makkelijk. 
De maten stonden niet goed bij het patroon.
Je begrijpt het al het was puzzelen,hahaha.)
 Er valt ook een leuk prijsje te winnen:

 Ik hoop jullie te inspireren om naald en draad op te pakken, en gezellig mee te doen!


Veel succes, en vooral veel borduurplezier!!!!!
Groetjes en Liefs Steelsteekje.

6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke reminder! Ik heb zelfs nog de oude mallen van deze springkaarten van Marianne Design. Die heb ik vroeger veel gemaakt.
    Leuk dat je blog ook groeit met volgers he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Caroline,
      Dank je wel!
      Ja mooi hé, dat er al 30 blog volgers zijn en 3 email volgers.
      Geeft mij inspiratie om door te gaan, borduurkaarten "leven" nog :),gelukkig maar!We hebben toch een te leuke hobby!!!
      Fijne dag en liefs Steelsteekje.

      Verwijderen
  2. Mooie reminderkaart en je prijs is ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten proficiat ,ik maak er ook maar die zijn niet zo mooi.
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marie-Claire!
      Leuk dat je volger bent geworden.
      De winnaar wordt Random gekozen dus een ieder maakt even veel kans op het prijsje.
      Top 3 kies ik ,die krijgt een kleinigheidje.
      Hier gaat het vooral om het borduur plezier!!!
      Als je zin hebt,doe dan gezellig mee!
      Liefs Steelsteekje.

      Verwijderen