Volgers

Translate

zaterdag 30 juni 2018

Random winnaar en top 3 challenge 1 Maritiem!

Hallo Borduurkaarten liefhebsters,

Welkom aan de nieuwe volgers!
Leuk dat jullie dit blogje gevonden hebben
Ik hoop jullie allemaal via de Challenge thema's en de voorbeeldkaartjes
 te inspireren om een borduurkaartje te maken. 
Veel plezier!!!!

Er hebben 10 mooie kaarten meegedaan, allemaal heel erg bedankt!
Heel leuk om te zien, wat een ieder heeft gemaakt met het thema Maritiem.

Nu is het tijd om de Random Winnaar van de 1ste Challenge bekent te maken:

rapapaarapapaaa ...........


Suzanna van Harte Gefeliciteerd  met je prijsje!
(let niet op de handen van mijn man, heeft aan zijn motor gewerkt)
Dit heb je gewonnen:


Als je het leuk vindt, mag je de Random Winner Badge meenemen voor op je blog!
Wil je contact met me opnemen voor 15 juli 2018?

 Dan heb ik, samen met mijn man, een Top 3 samengesteld:

 Nr 1 Lieve ( Heel leuk met de 2 schattige plaatjes)


Nr 2 Caroline's Creaties (Leuke maritieme Vintage look)


Nr 3 via email Elle -Jeanne (leuke details)


 Jullie mogen als je het leuk vindt, de top 3 Badge meenemen naar je blog!
 Ook graag, voor 15 juli 2018, even contact met me opnemen, voor een kleine verrassing !!!!
email: steelsteekje@gmail.com

Bedankt allemaal voor het meedoen en tot morgen!
 Challenge 2 begint dan : een makkelijk thema met een optie!
Morgen meer!!!!!

Fijne avond!
Liefs Steelsteekje.

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat ik met random gewonnen heb! Ook gefeliciteerd aan de top 3!
    Ik heb je een emailtje gestuurd.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Suzan. Wat fijn te lezen om op de eerste plaats te eindigen.Mijn weekend kan niet meer stuk, bedankt! Ook gefeliciteerd aan de andere van de top 3.
    Mvg. Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaressen!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk dat ik in de top 3 sta! Bedankt voor je complimentje en ik stuur zsm een mailtje. Zit nu nog in de vakantiemodus!
    Gefeliciteerd Suzanna en de andere 2 dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanmiddag mijn mooie prijsje ontvangen! Dank je wel Isolina, heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen